به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    بنابر گواهی متون تاریخی، در اکثر قریب به اتفاق ملت ها و آیین های جهان، حجاب در بین زنان معمول بوده است؛ هر چند در طول تاریخ، فراز و نشیب های زیادی را طی کرده و گاهی با اعمال سلیقه حاکمان، تشدید یا تخفیف یافته است، ولی هیچگاه بطور کامل از بین نرفته است. مورّخان به ندرت از اقوام بدوی که زنانشان دارای پوشش مناسب نبوده ویا به صورت برهنه در اجتماع ظاهر می شدند، یاد می کنند.
    admin
    يکشنبه 26 خرداد 1398 - 16:26
    بازدید : 312
    برچسب‌ها :

    شهر گرگان ، در استان گلستان قرار دارد و مرکز این استان است. گرگان شهری توریستی است که در همه ی فصل های سال به خصوص تابستان مورد توجه گردشگراناست. این شهر طبیعت فوق العاده ای دارد و آب و هوای آن به دلیل قرارگیری بین کوه و دریا از خوش آب و هوا ترین مناطق ایران است و کسانی که بیماری های قلبی و تنفسی دارند

    admin
    يکشنبه 26 خرداد 1398 - 16:25
    بازدید : 299
    برچسب‌ها :

    لطفاً در مورد تاریخچه حجاب قدری توضیح دهید، حجاب و پوشش از چه تاریخی در بین انسان ها وجود داشته است؟

     

    اصل حجاب و پوشش امری فطری است و با خلقت بشر سرشته است، و یکی از دلایل اساسی آن داستان آدم و حوا می باشد. آن هنگام که از بهشت اخراج شدند و پوشش خود را از دست دادند (عورتشان آشکار شد)، سریع خود را با برگ درختان پوشاندند که این نمونه آشکاری از فطری بودن مسئله حجاب است؛

    admin
    شنبه 25 خرداد 1398 - 13:08
    بازدید : 269
    برچسب‌ها :

    نرم افزار حسابداری یک نوع نرم افزار رایانه ای است که متخصصان حسابداری برای مدیریت حساب ها و انجام عملیات حسابداری استفاده می کنند.
    حسابداری عمل سیستماتیک، کار یا فرآیند برقراری ارتباط و ثبت اطلاعات مالی است. در یک محیط کاری، این کار به منظور ممیزی داخلی و خارجی، گزارش های مورد نیاز و تجزیه و تحلیل مالی برای برآورده ساختن الزامات قانونی یا مدیریت داخلی انجام می شود. حسابداری همچنین ممکن است شامل اندازه گیری، طبقه بندی، تایید، جمع بندی و تفسیر اطلاعات مالی سیستماتیک و متنوع باشد. 

    admin
    شنبه 25 خرداد 1398 - 12:58
    بازدید : 303
    برچسب‌ها :
     حجاب به معناى پوشاندن بدن زن در برابر نامحرم از احکام ضرورى دین اسلام است. در ادیان الهى دیگر از جمله آئین زرتشت، یهود و مسیحیت نیز این حکم با تفاوتهایى وجود دارد. در سرزمینى که اسلام در آن ظهور کرد زنان با صورتى گشاده و گریبانى چاک در معابر آمد و شد مى کردند. برخى نویسندگان چنین اظهار نظر کرده اند که پوشش اسلامى نتیجه تعامل فرهنگى بین اعراب و ایرانیان و رومیان است و در نتیجه، اسلام نسبت به چگونگى حضور زن در برابر نامحرم قانونى خاص ندارد و آن چه امروز به صورت دستورى شرعى در آمده، مستندى شرعى ندارد. این مقاله به تحقیق درباره صحت و سقم این نظر مى پردازد.
    واژگان کلیدى: حجاب، تاریخ حجاب و پیشینه حجاب در اسلام.
    مقدمه
    admin
    دوشنبه 13 خرداد 1398 - 14:02
    بازدید : 288
    برچسب‌ها :

    یک سایت می تواند نقش یک پکیج تبلیغاتی را برای کسب و کار شما داشته باشد. حتی با ویژگی هایی فراتر از آن که همیشه و به راحتی در دسترس شماست و می توانید تغییرات دلخواهتان را به صورت آنلاین انجام دهید. و در ضمن علاوه بر اینکه محصولات و خدمات خود را، به اشتراک می گذارید می توانید بازخورد و فید بک محصولات و خدمات خود را ببینید و در سدد رفع و یا ارتقاء ویژگی های آن باشید. بدون آنکه رو در رو با هر یک از مخاطبینتان مذاکره داشته باشید.

     
    admin
    دوشنبه 13 خرداد 1398 - 14:00
    بازدید : 264
    برچسب‌ها :
     
     
    به گزارش سرویس علمی جام نیوز، در میان کلیه موجودات عالم اعم از انسان، حیوان و غیره رابطه ی مغناطیسی و الکتریکی «قوه جاذبه» وجود دارد و به وسیله آن یکدیگر را جذب می کنند.الکتریسیته و جاذبه مثبت که در مرد و جنس نر بطور کلی موجود می باشد، جنس مقابلش را که دارای الکتریسیته منفی است به طرف خود می کشاند و آنرا بسوی خود جذب می نماید.
     
     
    admin
    پنجشنبه 9 خرداد 1398 - 17:55
    بازدید : 245
    برچسب‌ها :

     

     

    با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

    در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد. 

     

    admin
    پنجشنبه 9 خرداد 1398 - 17:46
    بازدید : 253
    برچسب‌ها :
    حجاب اسلامی به پوشش‌های گوناگون زنان مسلمان گفته می‌شود و مفهومی برآمده از قرآن کریم و فقه اسلامی و ساخت یافته در فرهنگ اسلامی که ناظر به پوشش شرعی در مقابل نامحرم، به ویژه برای زنان است. حجاب گاه برگرفته از احکام شرع و گاه مربوط به قراردادهای اجتماعی و شرایط موقعیتی فرد است.[۱] از دیدگاه فقها حجاب یکی از احکام اسلامی است و اصطلاحاً عبارت است از پوشاندن ضروری مو و سایر اعضای بدن به جز صورت و دو دست (و گاهی دو پا) توسط زنان مسلمان (تنها در صورتی که کنیز نباشند[۲])، در برابر مردانی که طبق شریعت اسلامی نامحرم شمرده می‌شوند. دربارهٔ پوشش مردان نیز حداقل مقدار پوشش واجب حفظ عورتین است.
     
    admin
    سه شنبه 7 خرداد 1398 - 19:17
    بازدید : 244
    برچسب‌ها :

     

    نرم افزار حسابداری چیست ؟ نرم افزار حسابداری برنامه ای است که به کسب و کار کوچک کمک می کند تا امور مالی خود را با ردیابی پول دریافتی، بدهکاری و بستانکاری خود مدیریت کند. ما در این قسمت از این مطلب گوشه ای از اطلاعات راجب نرم افزار حسابداری مقرون به صرفه و آسان برای استفاده برای کسب و کارهای کوچک برای شما ارائه میدهیم .

    admin
    سه شنبه 7 خرداد 1398 - 19:50
    بازدید : 259
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 111
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه